Πολιτική Απορρήτου

Η Imperial είναι δεσμευμένη επί 50+ χρόνια στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της με απόλυτη διαφάνεια και αξιοπιστία στις δραστηριότητές της. Ένας τρόπος με τον οποίο συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και το κοινωνικό μας σκοπό, είναι να ακούμε, να επεξεργαζόμαστε και να απαντούμε στις παρατηρήσεις ή παράπονα των πελατών μας.


Αυτό το επιτυγχάνουμε με: 

 

  • Το να κάνουμε τη διαδικασία επικοινωνίας των παραπόνων των πελατών μας όσο το δυνατόν πιο εύκολη. 
  • Με τη λήψη και επεξεργασία των παραπόνων όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. 
  • Με το να κρατούμε απόρρητα τα στοιχεία του παραπονούμενου πελάτη που αναφέρεται σε κάποιον συνεργάτη μας. 
  • Με το να απαντούμε σε κάθε ένα παράπονο προσωπικά παρέχοντας εξηγήσεις ή απολογούμενοι για κάποια παράληψή μας εάν έχουμε σφάλει κατά την προσφορά της υπηρεσίας μας προς αυτόν 
  • Με το να προσαρμόζουμε και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας ανάλογα με τις υποδείξεις των πελατών μας.
 
Αποστολή παραπόνων στην εταιρεία μας
Μπορείτε να αποστείλετε το παράπονό σας μέσω συστημένου γράμματος, τηλεφώνου ή ΦΑΞ στη διεύθυνση:
 
ΙΜΠΕΡΙΑΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. 
Λεωφόρος Συγγρού 253, Νέα Σμύρνη 17122, Αθήνα 
Τηλ: 210 9426352, ή 2109426355 
Φαξ: 210 9426202 
 
Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε το παράπονό σας απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας μας: 
Δρ. Σαββας Τζανής – s.tzanis[@]imperial.gr  Ή στο imperial[@]imperial.gr 
ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας του website μας.

Τρόπος Χειρισμού των Παραπόνων σας

Αμέσως μόλις λάβουμε το παράπονό σας, σας επιβεβαιώνουμε άμεσα, με το ίδιο μέσο με το οποίο το λάβαμε τη παραλαβή του. Συνήθως, θα είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε εντός μιας εργάσιμης ημέρας. Εάν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, τότε θα πρόκειται για υπόθεση για την οποία χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να διερευνήσουμε αλλά σε κάθε περίπτωση, θα λάβατε την απάντησή μας το αργότερο μέσα σε 28 ημερολογιακές ημέρες. Σε περίπτωση που η εξήγηση που σας δώσουμε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να μας απαντήσετε οπότε και θα σας απαντήσουμεξανά.


Πως τερματίζεται η διαδικασία παραπόνων

Εάν σας απαντήσουμε σε κάποιο παράπονό σας και δεν λάβουμε περαιτέρω νέα από εσάς μέσα σε 30 ημέρες, τότε θεωρούμε ότι το παράπονο σας δεν υφίσταται πλεον. 

  • Σε μεμονωμένες περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για πιο σωστή και ενδελεχή διερεύνηση, θα ζητούμε γραπτώς παράταση. Στην επιστολή θα αναφέρουμε, εκτός από τις επιπρόσθετες πληροφορίες που πιθανόν να χρειαστούμε, τις ενέργειες στις οποίες έχουμε ήδη προβεί και τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν για την ολοκλήρωση της διερεύνησης, ώστε η ενημέρωση σας να είναι πλήρης. 
  • Στόχος μας θα είναι η απάντηση να αποστέλλεται το αργότερο εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα σας ενημερώσουμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο ή από την ημέρα που θα παραλάβουμε τις οποιεσδήποτε επιπρόσθετες πληροφορίες που έχουμε ζητήσει από εσάς.
 
Δικαίωμα ενημέρωσης
Κατά τη διάρκεια διερεύνησης του παραπόνου σας έχετε κάθε δικαίωμα να ζητήσετε ενημέρωση για την πορεία εξέλιξης του, επικοινωνώντας με την εταιρεία μας. 
 
Με εκτίμηση 
ΙΜΠΕΡΙΑΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.